2010. november 23., kedd

Retro éjjeliszekrény

Ez is tervezés meg grafika is, úgyhogy úgy gondolom itt a helye. Mivel a radiátor igencsak útban van az ágy mellett, kellett egy kicsi és mobil éjjeliszekrény. A svédeknél láttam egy jópofát, de rózsaszín volt, az meg nem játszik, meg kicsit nagy és (a bonyolultságához képest) drága is. Nem volt mit tenni, tervezni kellett egyet (ez a mintát jelentette, mivel a forma innentől adott volt, elöl nyitott kocka, alul 4 kicsi görgővel). Az egészben az a pláne, hogy belül a szemben lévő oldala mintás. Ezt lehetett volna festeni is, de én az egyszerűbb és gyorsabb megoldást választottam: egyszerű geometrikus minta öntapadós tapétából.

masodik

A győztes terv (volt több változatom is, a leendő tulajdonos ezt választotta).

IMG_5232_thumb[1]

IMG_5228_thumb[1]

És a kész bútor. A kivitelezés apámat dicséri, a köröket én vagdostam ki és ragasztottam fel (még összeszerelés előtt).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése